fredag 25. oktober 2013

Savner guttan.....i barndomsgenser


Er godt ute i min andre uke på jobb. Nå kjenner jeg savnet etter guttene hjemme ekstra godt.
Skal ikke si det bare er lett og være borte fra de så lenge om gangen.
Men så kan heller ingen ta fra meg sommerfuglan i magen hver gang jeg reiser hjem!
Og FIRE uker fri. The Upside!
Og guttan hjemme har jo "guttefest" hver gang jeg er på jobb, så de har det tydeligvis ikke så ille de heller.

Men savnet blir jo ikke mindre mens jeg er her ute på bøljan blå.
Så da trøster jeg meg med litt bilder på natta.





Begge er selvfølgelig stort sett kledd opp i den nye barndomsgenseren. Eller i hvertfall når det er meg som kler de. Er storfornøyd med genseren, har vært helt perfekt nå i høst. Blir kanskje litt klumpete med hetta hvis den skal brukes under jakka til vinteren, men må jo ha en strikkagenser til hvert sitt bruk. Eller?





Ny woolland lue er og på plass. Ettersom samboeren skulle "tørke" den gamle på ovnen!
Gikk som du skjønner ikke særlig bra.
Og ja han fått hørt det litt i ettertid :) Fort gjort, men kanskje ikke akkurat veldig smart...hehe.

Wooland er forøvrig et ullmerke du bør sjekke ut om du ikke allerede har fått snusen på det.
God kvalitet og utrolig stilig. Spesielt buksene som er litt posete er perfekt til gutt. Praktisk kledd samtidig som de er litt kledd og! Er litt lettere med de jentan du bare kan putte på en kjole eller skjørt over ulltøyet.
Om jeg skulle påpeke noe negativt, må det være prisen. 
Men litt verdt det allikavel.....og finnes selvfølgelig både pierre robert og andre merker i skuffa og!


Ellers er strikketøyet og med ut her på jobb. Har startet på mitt hittil største prosjekt!
Kan love at det vil komme bilder når det er ferdig.....kommer sikkert til å være stolt som en hane (høne??)

 Så krysser alt for at det skal gå bra! Og at det ikke blir altfor lenge til før jeg legge ut bilde




God Helg fra Haltenbanken!












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar