torsdag 9. mai 2013

4 ÅR går fort!

Tenk at eldstemann allerede blir 4 ÅR!!!

Syns det var igår jeg fikk han på armene. Men jammen har han vokst til.
Og endelig er dagen her....noe han har gått og ventet på LENGE!

Bare synd jeg er her ute på jobb :(  Sånn er livet desverre! Men vi har da Skype, så skal nok få overrekt han en real bursdagshilsen. Og han har mange rundt seg hjemme.....så han kommer nok til og storkose seg!

Og familie og barneselskap tar vi når jeg kommer hjem....syns jeg ser mannen ordne det aleine :P hehe



SÅ GRATULERER MED 4års DAGEN GODGUTTEN MIN!!!!



Bildet er fra i vinter da vi var hos fotograf Lisbeth Finsådal
Var stort sett bilder av minstemann vi tok, noen av de to og et par av oss alle sammen.
Skal vise flere bilder ved en annen anledning!
For hun er fantastisk flink!!!
Så vel verdt et besøk innom sia hennes!
Eller lik henne på facebook Fotograf Lisbeth Finsådal


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar