søndag 12. mai 2013

Ukas iHerb



Tenkte jeg skulle legge ut ukas på et produkt fra iHerb. 

For de av dere som ikke har hørt om iHerb ennå, så er det en amerikansk nettbutikk med alt fra helskost, mat, hudpleie og mye annet rart. Er stort sett sunne og grønne produkter de fører. 
Og det er BILLIG! Hvertfall hvis du bruker litt helsekostprodukter.
Er veldig lett og bestille, bare ikke bestill over 200kr pga toll! 
Når første bestilling er gjort, lover jeg deg at det ikke blir den siste :)
Og hvis du lager deg en konto og bestiller, så legg gjerne inn koden JIJ158 og få 5 dollar rabatt på første bestilling. Mange som sier du kan få 10 dollar og, forsåvidt sant. Men da havner du over 200kr grensen og tjener ikke noe på det allikevel! Så vil anbefale og holde seg under den grensa :)



Ukas produkt som jeg har valgt er kokosmel. Finnes mange forskjellige typer, men blir av en eller annen grunn dette jeg som regel bestiller 






Vi bruker endel kokosmel i kostholdet våres, ettersom vi ikke bruker noe særlig kornprodukter.

Og dette har en litt søtlig smak i seg, så er perfekt til f.eks pannekaker/lapper eller vaffelrøre!
Bruker det også i kakeoppskrifter.
Så det havner ofte en pose av dette i handlekurva mi på iHerb :)




Ha en finfin dag! Og skulle du lure på noe, så SPØR :):)



Jeg skal sooooove meg gjennom den og gjøre meg ferdig med siste natta før endelig helikopteret kommer og henter meg.


Og DET skal bli deilig!!!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar