tirsdag 28. august 2012

iHerb levering og nok en uke på jobb

Etter dagens telefon hjem fikk jeg opplyst om at det var ankommet en iHerb pakke!Og det er jo alltid gøy....selv om jeg akkurat nå sitter ute i havet. Men uansett.....det kjipe var at det selvfølgelig var en knust flaske med yacon sirup!Så det ble et par klissete poser med kokosmel ;) Nå skal det være sagt at det for min del aldri har knust noe underveis. Og kokosmelposene kan jo bare vaskes av litt. Har bestil denne typen kokosmel i det siste
http://www.iherb.com/Edward-Sons-Organic-Coconut-Flour-1-lb-454-g/32716
Har prøvd et par andre merker og, men har av en eller annen grunn landet på denne. Og kokosmel er an av de tingene jeg helst ikke vil gå tom for!
Kommer nok endel innlegg om iHerb etterhvert her, men er jo relativt fersk inni den verdenen ennå og oppdager stadig nye ting! Så litt farlig å gå på nattskift her....plutselig er opptil flere bestillinger tatt!
Så tar gjerne imot tips og om både gode og dårlige erfaringer :)

Ellers har jeg nå nullstilt meg her ute! Pleier normalt bare å jobbe 1 uke siden jeg bare går 50%. Men pga litt lite folk til å få dekket uken jeg ikke er her, må jeg denne turen stå en uke til. Kjenner jeg savner guttene der hjemme, men vet jo at de blir godt tatt vare på! Så får bare se frem til fire uker fri :)
Det positive er at jeg får sett igjen kollegaer som ikke jeg har sett på en stund. Og det artige er jo at de fleste av damene her ute er så opptatt av kosthold, trening og supermat! Så samtalene går i ett! For meg som ikke har så mange hjemme som deler interessen min er jo dette så utrolig morro :)

Så gleder meg til å komme ordentlig igang med bloggen så jeg kan dele min interesse med dere andre bloggere :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar