lørdag 2. februar 2013

Mine to små....



Vi har hatt en utrolig fin dag her på Sørlandet!
Godt å komme seg ut og nyte sola heile familien :)

Minstemann Emanuel på snart 2, i et tankefullt øyeblikk! Nettopp våkna etter en liten lur i vogna. For ellers pleier han være litt lurere i blikket....en liten røver dette her :)


Eldstemann Theo på snart 4, storebror med stor S. Skal stort sett passe på, og er jo veldig viktig å poengtere at han er Størst da ;)



Begge to er i hjememstrikka luer som er nye for sesongen. Mønstrene er fra heftet "I all enkelhet" Utrolig mange fine oppskrifter der....til gutter og, til min store begeistring :)
Bør sjekkes ut!



Blir alltid litt kosetid de siste dagene før mor skal dra på jobb.
Skal reise på tirsdag. Første tur tilbake i full stilling....så blir to uker borte fra guttene mine.
Litt tøft er det, men så er jeg hjemme 100% når jeg først er hjemme.




Viktig å nyte de små tingene i hverdagen :)

God lørdagskveld!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar