fredag 1. februar 2013

Fredagskveld =TVkveld

Det beste med helga er fredagen!
Nettopp startet og helga og ennå flere dager igjen :)
Her er fredagen familiedagen. Jeg er hjemme med guttene på dagen. Og ettermidagen og kvelden tilbringer vi hele familien sammen.
Da blir middagen inntatt sent og foran tv´en. Så nå skal Ronja Røverdatter rulle over skjermen mens vi koser oss med "Løvepai" :)

Har ikke fått meldt meg inn hos NIB ennå siden jeg er så fersk i blogginga. Men kan jo vise litt av tv-kroken vår allikevel :)




GOD HELG !!!




2 kommentarer:

  1. Hei Carina
    Takk for en koselig Hilsen inne hos meg
    Ja, disse mood boardene, eller hva alle kaller dem.. jeg sier gjerne collage ;-) en sånn kan du lage inne på picmonkey.com som er ett redigerings program på nettet. Du kan pynte på bildene, legge til tekst osv. Prøv deg frem, Sikkelig tidstyv ;-)
    For en koselig sofa krok du har, den likte jeg godt. Fin søndag til deg :-) Line

    SvarSlett
  2. Hiver meg på collage benevnelsen ;)
    Og jommen fikk jeg ikke til å lage en!Får avansere litt etterhvert. Så tusen takk! Vil nok gå litt tid her nå ja :)
    Og takk for kommentaren. Er stort sett i tv delen vi slenger oss nedpå ;)

    SvarSlett