torsdag 31. januar 2013

Sitrende følelse

Startet dagen tidlig idag....oppe før ungene! Det hører til sjeldenhetene.
Årsaken var at jeg etter et par håndballkamper rett
etter nyttår har slitt med høyre skulder/arm.

Har verket endel og ikke fungert optimalt. Og det liker jeg jo dårlig, er ikke særlig god på å holde meg i ro! Sitte i sofaen på kvelden uten å kunne strikke og hekle...DET går bare ikke! Så litt har jeg nå gjort likevel. Omsider ringte jeg legen og ble en voltaren med tanke på at det kunne være en betennelse. Men uten hell.

Så idag tok jeg turen til en osteopat, som har evnen til å kunne hjelpe de fleste. Samboeren min og flere jeg kjenner har blitt kvitt diverse plager etter en tur hos han. 
Hvorfor da ikke meg? Og må ærlig innrømme jeg har vært litt nysgjerrig på hva han karen her gjør!
Startet som sagt dagen tidlig for å komme som noen av de første i køa. Ja folk står i kø før han åpner for så å trekke kølapp, og pleier å være mange i kø. Idag var jeg derimot heldig og kom først i køa :)Og etter ti minutter var det gjort!!

Nysgjerrig på hva han gjorde?! Spurte hvorfor jeg var der...jo armen. Og da begynte han og kjenne litt skuldra og knakk litt etterhvert. Det var kragebeinet ditt som var litt "vridd" sa han og ført til plagene og verken i armen. Og så fortsatte han i armen litt og knakk noe voldsomt i håndleddet mitt...og da kom det og på plass! Ikke hadde jeg nevnt at jeg "knirker" mye i det og verker litt hvis jeg har brukt det mye.
Deretter tok han ryggen for seg og knakk i vei. 
Da han var ferdig kjente jeg fysisk hvordan det strømmet ut i kroppen! En herlig følelse, følte meg på en måte veldig fri!
Sa han hadde "åpnet" meg opp så væsken i ryggsøylen strømmet fritt og etter to dager i ro skulle jeg være helt fin! Så da blir jeg kanskje kvitt de derre små plagene i korsryggen man bare regner med er at man er litt sliten i ryggen! 

Er jo hvertfall lov å håpe :) 
Spennende var det hvertfall....og kanskje jeg er klar for håndballkamp igjen da på søndag!
Håper og tror!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar