tirsdag 22. januar 2013

Dynamitt på badet!

Fikk tak på 15 dynamitt kasser før jul! De fleste av de de var delvis malt grønne inni. Egentlig i en ganske stilig farge, så lurt på å bruke de på guttenes rom! Foreløpig er de skohyller i ganga, men ikke 100% fornøyd der.

Fikk to tre strykker som ikke var malt. Så de er blitt vasket og beiset og brukes nå på badet. Har på en måte manglet noe i hjørnet hvor badreomsinnredningen er, har tidligere hatt en stige. Men greit med med ei hylle hvor guttene lett kan få tak i tannbørstene. Og til de passet Arne Jacobsen typografi koppene perfekt! De fikk to hver til jul, men droppet å bytte. Er så stor stas med bokstaven sin :)


Kjøpte et par kroker på maxbo og hang opunder kassa til håndklær (mangler en er for hadde ikke nok små skruer!)



Og en av de andre brukes til oppbevaring av doruller.

Slike kasser får man i alle fall alltid brukt. Har flere gamle fruktkasser og. Men hvordan jeg har brukt de kan jeg vise ved en annen anledning :)

Ha en strålende dag! 
Jeg gjør meg klar for et par dager samling i Kristiansund med gode kollegaer! Gleder meg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar