lørdag 26. januar 2013

Guttas lørdags snacks!

Har ikke blitt mange mat/kost innleggene her. Mens debatten herser landet, kjenner jeg jeg trekker meningene innforbi husets fire vegger. Hender jo man blir spurt litt og svarer gjerne, men legger meg ikke opp i de store diskusjonene. Tenker at vi har funnet ut hva vi vil og trives med, og så må andre få gjøre det de vil.

Men jeg har for tiden an mann som virkelig er i siget når det gjelder matlaginga! Og jeg nyter det i fulle drag! Idag var det imidlertidig meg som skulle lage litt mat til guttene (for at jeg selv skulle nyte en herlig middag etter ungene var lagt!)
Så det ble tunfisk salat i wraps(ikke helt lchf med lefsene men!) Guttene storkoste seg med det og kunne putte på litt pære, paprika etc i tillegg. Er alltid en slager hvis de kan lage selv :)


Og til "lørdasnack" som vi kaller det her i hus...fikk de litt popcorn! Med Ronja Røverdatter på skjermen ble den rent glemt oppi all spenningen :)
Ganske sjeldent de får det, går mest i frukt i alle slags varianter.
Og jommen begynte de ikke å mase om blåbæra de var med og kjøpte på butikken igår. 
Får spare de til en liten kosestund imorra :)



Er aldri mas om annen slags "snop" her hjemme i hus. Så føler det foreløpig fungerer fint. Og er ikke slik at vi nekter de det hvis de får det i bursdag. Men begrenser det så godt det lar seg gjøre uten at de skal bli veldig forskjellsbehandlet.
Skjemmer de heller bort med mye kjærlighet....hehe...hørtes litt klissete ut men ;)

Nå skal det nytes litt mat...og gode gamle SPEED går på skjermen!
  Og inn og titte litt på det som dukket opp på kostholdskonferansen som har vært de siste dagene

Ha en strålende helg....lchf eller ikke :)

Klem Carina




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar