torsdag 6. september 2012

Heeeerlig!

Ja det er akkurat det det er. Herlig å være hjemme igjen til stort og smått!
Alltid godt å kunne klemme guttene mine igjen. Men ikke lenge de har tid til det, før de er i full gang med sitt igjen. Glemmer litt hvor aktive de er! Akkurat slik det skal være :)

Selv om nattskiftet sitter god i ennå, bobler jeg over av lyst til å gjøre ting. Så etter en sen levering i barnehage heiv jeg meg over litt høstrydding rundt huset. Deilig med den friske lufta. Og så litt belønning etterpå med en supershake fylt med næringsrikt snadder!
Kjøpte meg litt mer garn igår, og har nå hivt meg på bølgen og skal strikke skappelgenseren. Enkel og grei oppskrift, så bør vel gå greit som mitt første store prosjekt til meg selv. Så har fått lagt opp så jeg kan få strikka litt i foreninga ikveld :) Skal bli koselig med litt jenteprat!
Ble jo nesten ferdig med genserprosjektet til minsten på jobb, så må en tur til "svigers" så hun kan hjelpe meg med sy og klippe opp til en kjekkashals. Gikk jo i en fei med alpakka garnet til pickles på pinne 4. Og litt artig med litt freshe farger til ungene! De kommer forresten med et nytt oppsriftshefte i Du Store Alpakka. Og det var jo bare helt fantastisk mye fint i til barn! Men de hadde ikke fått pris på det ennå, så fikk ikke kjøpt med meg :(  Så neste strikkeprosjekt blir med stor sannsynlighet noe derifra!

Får hive i meg smoothien og komme igang igjen med kanskje høsten siste plenklipp?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar