onsdag 19. desember 2012

God start på dagen!

Heldige meg som har ei god venninne som er kommet for jula, langveis fra Australia. Og etter en tlf nå på morgenen bærer det avgårde på ei god treningsøkt! Noe det har blitt litt lite av i det siste. Og med sesongslutt på håndballen i forrige uke, får jeg gjøre en innsats denne uka nå før jul.
Og så skal vi belønne oss selv med en liten by tur og kafe etterpå!
Etter syke barn og nedvask kjenner jeg det skal bli deilig å ha en bare MEG-dag før jula setter inn :)

Så tror jeg det blir mer julepynt laging ikveld!
Her er noe jeg fikk gjort igår



Fikk hengt opp julekortene. Måtte komme på noe annet enn slik jeg egentlig hadde planlagt det, som vist tidligere. For jeg likte den greina bedre med julepynten, så da måtte det henges opp på annet vis.


Ha en strålende dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar