torsdag 6. desember 2012

Ventetiden....

Ja ventetiden er virkelig her! Er kanskje igrunnen den tiden vi virkelig bør nyte. Er ofte fylt med stress og forventninger til alt som skal gjøres og være klart til jul! Går i samme fella selv. Så må minne meg selv på og nyte førjulstia og....syns på mange måter det er den fineste tiden.
Så har nå prøvd og gjøre klart det meste til jul, men kan vel ikke si jeg har fått gjennomført det.
Men ikveld skal jeg hvertfall sette meg ned og pakke inn julegaver, og de siste pakkene til julekalenderen til guttene (JA, er ikke ennå ferdig med den!) Pakke inn gaver er så utrolig koselig, så sier alltid nei takk til innpakking i butikken. Tar gjerne med papir hvis det er fint :) Så nå har jeg litt pakking og kose meg med ikveld med julemusikk i bakgrunnen. Gleder meg allerede....en belønning etter husvasken jeg skal til med :)

Fikk årets julekort av guttene i posten her om dagen. Etter en rask"fotoshoot" på fredagen ble de bestilt på nfoto, etter tips om siden fra mrs Hardy. Og lørdagen kom snøen! Hadde jo vært koselig med snøbilder, men nå ble det ikke slik i år. Ble helt enkle bilder i år, og billig!
Så det er foreløpig alene på greina....sammen med litt julepynt. Men gleder meg til å bytte den ut med fine bilder av familie og venner rundt oss! Tror det må være favoritt "pynten" min til jul! Og i år blir de hengt opp i stua på ei grein. Pleier å bli mange etterhvert så skal teipe litt i remser og kanskje henge opp noen tråden de kan henges på...det får vi ta etterhvert!



Fant denne julekulen på Gave og InteriørHuset i Søgne. Klarte bare ikke gå uten den...syntes den var både litt artig og fin. Tror aldri jeg har gått tomhent ut av den butikken, den er bare helt fantastisk! Så prøver å begrense besøkene litt :)


God Førjulstid! Nyyyyt den :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar