fredag 7. desember 2012

Vinterland

Tok noen bilder av niesa mi her tidligere i uka. Skulle nok som sagt ventet til snøen kom med å ta bilder av guttene mine. Er noe magisk over vinterlandskap.....alt blir så fint!
Og når man i tillegg har ei sånn herlig lita snuppe som koser seg i snøen....ja da kan det ikke annet enn å bli magisk!




De fine strikkede plaggene har hun fått ei til å strikke på bestilling. De er fra oppskriftsheftet
"I all enkelhet", som jeg har skrevet om tidligere. Er så fantastisk mye fint i det!
Er alltid noe jeg har lyst til å strikke til guttene mine.
Men nå skal jeg synke ned i sofaen og strikke på skappelgenseren! Har bestemt for meg å endelig gjøre den ferdig før jeg begynner på noe nytt til de små. Og blir nok mye sofa og strikking på meg nå som det er håndball EM!!! Så håper de kommer langt, så blir jeg kanskje ferdig før jul :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar