lørdag 8. desember 2012

Jippi....endelig ovn i hus!!!

Bobler nesten over av glede! Har endelig fått en ovn i hus. Har utsatt og utsatt det fordi vi ikke har helt har visst hva slags vi vil ha. Kunne veldig gjerne tenkte meg en innebygd en, med stor betongvegg. Drømmen er der. Men budsjett og mangel på kompentansen til å gjøre det selv så forblir det en drøm.
Allikevel må jeg si meg veldig fornøyd med den nye ovnen vår!
Ble en høy variant siden vi har det høyt under taket, og valget falt på denne fra Lotus.

Gjenstår jo selvfølgelig litt ennå. Har planer om en "betong" vegg bak. Hadde egentlig tenkt å ha brannmursplater bak og pusse de. Men de var visst veldig dyre og trengte det ikke. 
Så da skal jeg kanskje prøve meg med maling?! 
Det blir i alle fall varmt i stua nå. Skal bli deilig i denne kulda :)

Ha en god lørdagskveld!

Vi skal på middag til min søster med gode venner. Så nå skal bare ungene leveres, og så er det først opplading med vin og håndballkamp!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar