torsdag 11. april 2013

Her kommer Ole Brumm.........


Barnebursdag.....

Skal vel ikke si annet enn at litt stress blir det jo selv om det er morro:

Som alltid store planer
Litt lite forberedt
Fullt bakekaos
Vasking....for rent MÅ der jo være (før det tilgrises igjen så det holder!)
Store forventninger

Men med alt lagt til side.....det viktigste er vel at ungene koser seg.
Og det gjorde de! 

Kom sånn noenlunde i mål med alt og!



DIY spisebrikker: bruk sidene i et blad, her Ole Brumm

DIY navnskilt: sugerør, teipbit, dymo maskin. Eller skriv rett på teipen.

DIY bordpynt: Spraymalte hermetikkbokser med pålimte figurer fra bladet, og litt bloster i.


Enklere kan det vel ikke bli!!!


Hadde planer om å lage pomponger i litt forskjellige farger og dekorer med, men det fikk jeg rett og slett ikke tid til.
Så det får jeg ha til gode :)




Og uten mat og drikke duger helten ikke!


Ettersom det er midt i uka, er det jo greit at ungene skal kunne komme seg i seng uten og lide av sukkersjokk.

Så ble så enkelt som pølser til "middag"
Og til dessert var det gulrotmuffins (uten sukker, skal se om ikke jeg kan få lagt ut oppskrift),
frukt pinnsvin, smoothie, nøttemix og juice.

Alle unger var forbøyde og orket stort sett ikke mer enn en muffins. Var igrunn smoothien som var mest stas :)


Så nok et kalas over.....og jeg gjør meg klar til Kaizers ikveld!!!!
Først middag på Mother India(Kr.Sand)....virkelig å anbefale!


Gleder meg noe helt vilt!!!







2 kommentarer:

  1. Kjekt at du la igjen noen ord hos meg! Må si jeg er imponert over bursdagsfesten - her er ingenting overlatt til tilfeldighetene :) Utrolig stilig!

    SvarSlett
  2. takk!alltid morro med bursdag....og spesielt barnebursdag :)

    SvarSlett