mandag 1. april 2013

Planlegging

Da var påska over! Jeg for min del er litt glad for det, for det vil si at jeg har hjemreisedag imorgen!

Etter tre uker på jobb på i Norskehavet, bærer det hjem til guttene mine!!!
Får sommerfugler i magen av å tenke på det :)
Det er det beste med å jobb offshore.....DEN hjemreise følelsen!

Så nå er det hjem til "planlegging" med denne på veggen





Jeg er vel en planlegger....men dog ikke alltid en god en!
Så håpet er at denne skal hjelpe oss til å sortere ut alle planer og aktiviteter.....og dermed gjøre hverdagen bittelitt lettere.
 
Kremt....kanskje en god unnskyldning for å kjøpe noe jeg har hatt lyst på lenge!
Hadde vel strengt tatt fungert med ei vanlig tavle og. Men kan ikke si annet enn at jeg gleder meg til den kommer i posten!
 
 
 
Aller aller mest gleder jeg meg til å se guttene da! Bobler i kroppen......
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar