onsdag 3. april 2013

Påfyll


Sola skinner og jeg sitter hjemme i mi ega stue!!!!

Kjempedeilig å være hjemme igjen. Og som vanlig er det tusen og ting jeg vil gjøre.
Treffe familie, venner, ut i sola, trene, rydde, dille i hjemmet.....og sikkert en ting til!

Så idag ble det en fin morgen med guttene før de ble levert en liten tur i barnehagen(gleder meg allerede til å hente de!).....før jeg så begynte på en real vårvask!

For nå må den da snart komme! Våren altså :)

Sofaer er dradd ut, og det er vasket i hver krinkel og krok i stua....foreløpig ser det vel kanskje ikke så fint ut her. Satser på å bli ferdig før store og små skal hentes!

Litt påfyll med energi trengs....så mixet sammen en smoothie!
Med det jeg hadde for hånden...



Frosne jordbær
Banan
Hamp protein
Activated Barley
Lucuma
Hamp frø
Chia frø
&
Vann




Så nå er jeg ferdigladet og klar for rydding og vasking igjen!





Ha en strålende dag!

-carina-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar